سلام علیکم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

سلام علیکم


بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله رب العالمین والصلوة والسلام علی سیدنا و نبینا ابوالقاسم المصطفی محمد و آله الاطهار الامجاد الّذین فرض الله تعالی طاعتهم علی خلقه اجمعین و اللّعن الدّائم المضاعف علی اعدآئهم اجمعین من الآن الی قیام یوم الدّین.

لا حول و لا قوّة الّا بالله العلیّ العظیم و به نستعین. 

 

از رهگذر خاک سر کوی شما بود

هر نافه که در دست نسیم سحر افتاد

بس تجربه کردیم در این دیر مکافات

با درد کشان هر که در افتاد بر افتاد

عده ای از خوبان

دانلودها



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت19:04---19 مرداد 1392
سلام عزیز چطوری؟ خوبی؟ امیدوارم که حالت خوب باشه.
حیف نیست انقدر بازدید وبلاگت پایینه و بازدید کننده نداری؟ دوست داری بازدیدت بره بالا؟ من یه راه بهت پیشنهاد می کنم خودم قبلا به این کار اعتفاد نداشتم ولی انقدر این کار را ادامه دادم تا نتیجه گرفت من رفتم با سایت های تیادل لینک تبادل لین کردم حالا از بین این همه سایت این سایت بهتر بوده چون کاملا بی طرف هست و به کسی کاری نداره میتونی بیای اینجا وبلاگت را ثبت کنی موفق باشی.


lover
ساعت19:37---26 اسفند 1391
شما مگه داستانو دیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:من داستان رو ندیدم ولی از اسمش معلومه که درش از قرآن و فضایل علی علیه السلام که بحث نشده!!!!

(باران)خداحافظ من دیگه جواب نمیدم
ساعت14:26---30 بهمن 1391
من دیگه میلی به پاسخ دادن ندارم........درضمن این شرایط برای خانم های بیوه صدق میکنه ومااین وضع فحشارودردخترهای مجردمیبینیم.............بهتری روش هم بالابردن سطح آگاهل است والبته ایجادمشغولیت های مفیدوسرگرم کننده...............پس اینقدرصغری کبری نچینیدوتاریخ ورق نزنیدمردم خودشون به این علوم آگاهی دارن...........

دیداربه قیامت...
پاسخ:آگاهی جلوی شهوت رو نمیگیره. میل جنسی مثل گرسنگی میمونه اونایی که مدرک دانشگاهی دارن گرسنه نمیشن؟؟!!!


as
ساعت17:32---27 بهمن 1391
طراحی قالب اختصاصی وبلاگ

سید مهدی رضوی
ساعت1:01---27 بهمن 1391
سلام همسنگر برای تبادل لینک به ما هم سر بزن یا حق

mohammadi
ساعت23:11---21 بهمن 1391
چهل دو سال از من بزرگترند.

ازدواج هم کردند.

حرف لق نزن
پاسخ:آدمی همیشه افرادی رو که تو زندگیش تاثیر گذار بودن یادش میمونه.(منفی یا مثبت) با نفرت یا عشق


sina
ساعت22:52---21 بهمن 1391
سلام وبلاگ خیلی جالبی دارید مرثی براین مطالب زیباتون به وبلاگ ماهم سربزنید دنیایی از دنیاهای عکس متحرک یا دتون نرهاااااا منتطر تون هستیم

fereshte
ساعت19:50---20 بهمن 1391
befahmid

dokhtara bazicheye daste shoma nistan k va3 y dore khoshgozaroonitoon ba esme share eslam biaid badbakhteshoon konido bad bezarid berid

khejalatam bekeshid bad nista
پاسخ: سلام من قصدم سوء استفاده نبوده و نیست صیغه دوشیزه متفاوت با صیغه خانمهاست. عقد موقت در شرع وجود داره و من پیشنهاد خلاف شرع به شما ندادم که خجالت بکشم قصدم هم بد بخت کردن جنابعالی نبوده . یه پیشنهاد بود شمامیتونی بگی نه. به همین سادگی و بدون ناراحتی.


صادق نوری
ساعت15:56---18 بهمن 1391
سلام آقا علی دستت درد نکنه به من سر زدی. راستی اون لینکی رو که به من دادی خراب بود اگه اشکال نداره درستش رو واسم بزار .دستت درد نکنه خیلی ممنونپاسخ:آمدم گذاشتم

سید
ساعت4:56---15 بهمن 1391
ببین بچه جون من درجه ی استادی دارم خیلی مردی بیا مناظره ی عمومی کنیم این چرندیات تورو من 55ساله پیش جواب دندون شکنی دادم پس تاحالتونگرفتم چرندنگو.....راستی حدیث داریم که توی دوره ی آخرالزمان آدمایی که فکرمیکنن روشنفکرهستن درواقع احمقن....... بااین حرفات میخوای چیوثابت کنی آقای روشنفکر
پاسخ:در جواب(ببین بچه جون من درجه ی استادی دارم خیلی مردی بیا مناظره ی عمومی کنیم این چرندیات تورو من 55ساله پیش جواب دندون شکنی دادم پس تاحالتونگرفتم چرندنگو.....راستی حدیث داریم که توی دوره ی آخرالزمان آدمایی که فکرمیکنن روشنفکرهستن درواقع احمقن....... بااین حرفات میخوای چیوثابت کنی آقای روشنفکر) به مطالب منطقی که نوشتم جواب بده با سن من کاریت نباشه علی ابن ابیطالب سنش از شیخین کمتر بود پس کم بودن سنم ایرادی نداره :D:D الان که کتبی مناظره میکنیم جواب منطقی نداری فقط داری تهدید و تحقیر و توهین میکنی درحالیکه وقت داری بری دنبال دلیل منطقی و بیایی محکومم کنی مناظره حضوری نتیجه اش معلومه :D:P خدا دهنتو بشکنه گمراه بی شخصیت از نفوذ حکومتی و بسیجی و چی و چی کسی رو که داره حرف حق میزنه میترسونی؟ توکلم به خداست هر کاری بلدی مضایقه نکن مورچه چیه که فشار خونش چی باشه. جاء الحق و زهق الباطل انّ الباطل کان زهوقا.


سید
ساعت4:56---15 بهمن 1391
ببین بچه جون من درجه ی استادی دارم خیلی مردی بیا مناظره ی عمومی کنیم این چرندیات تورو من 55ساله پیش جواب دندون شکنی دادم پس تاحالتونگرفتم چرندنگو.....راستی حدیث داریم که توی دوره ی آخرالزمان آدمایی که فکرمیکنن روشنفکرهستن درواقع احمقن....... بااین حرفات میخوای چیوثابت کنی آقای روشنفکر
پاسخ:کسی که دنبال حقیقته نیازی به شاخ و شونه کشیدن نداره دلایل حقانیتش رو ارائه میکنه طرف مقابل هم متعصب نبود قبول میکنه ولی فحش دادن و تهدید و تحقیر کار اهل حق نیست کار اهل تعصبه.


سید
ساعت4:55---15 بهمن 1391
ببین بچه جون من درجه ی استادی دارم خیلی مردی بیا مناظره ی عمومی کنیم این چرندیات تورو من 55ساله پیش جواب دندون شکنی دادم پس تاحالتونگرفتم چرندنگو.....راستی حدیث داریم که توی دوره ی آخرالزمان آدمایی که فکرمیکنن روشنفکرهستن درواقع احمقن....... بااین حرفات میخوای چیوثابت کنی آقای روشنفکر
پاسخ:حال اونایی که حقند گرفته نمیشه یزید هم به نظر خودش حال امام حسین علیه السلام و اهل بیت پیامبر رو گرفت ولی الان کی لعن میشه و کی تا ابد الآباد بهش سلام فرستاده میشه؟ چرا ننوشتی که تو آخر الزمان چی؟؟؟؟ با احمق گفتن به من واقهیت و حقیقت که عوض نمیشه. با این حرفام اثبات کردم که به غیر معصوم نمیشه امام گفت و چهره حقیقی جنابعالی رو که فکر میکنی میثم تماری یا مالک اشتری در رکاب علی علیه السلام ، نشون خودِ متعصبت دادم. باز هم میگم من ولایت فقیه و رهبری شایسته آیت الله خامنه ای دامت برکاته رو 100 در صد قبول دارم ولی با امام گفتن به غیر معصوم 100 در صد مخالفم بنا به دلایلی که از قول و قلم مرحوم علامه طهرانی ره تو وبلاگم ارائه دادم. دلیل حدیثی ، تاریخی، روائی و آیه داری که میشه این کار رو کرد ارائه کن والا فحش و تهدید منو هدایت نمیکنه.


سید
ساعت4:48---15 بهمن 1391
به سوالات من ج بده:

1-بچه کجاهستی؟2-چندسالته؟
پاسخ: من بچه ایرانم و برای اینکه بدونی چند سالمه به پروفایل مدیر وبلاگم مراجعه کن با قول کار داشته باش نه با قائل حرف حق رو از دشمنت قبول کن حرف نا حق رو از کسی ولو دوست جون جونیت قبول نکن. اگه کاری درسته انجامش بده ولا تخف فی الله لومة لائم.


seyed
ساعت2:02---14 بهمن 1391
دل امام زمان وشیعان روباتفکرات یهودیت شکستی................صدالبته راه توبه بازاست

اللهم عجل لولیک الفرج واحفظ قائدناالامام الخامنه ای
پاسخ:سلام در جواب باید بگم: هرموقع تو دیدی تو مباحثه ای که منطقیه به بن بست رسیدی برو اطلاعاتت رو تکمیل تر کن اگه تو موضعت حقه با تهمت زدن من مطمئن باش من هدایت نمیشم. پیامبر اسلام به کسی تهمت نمیزد من از طرف خودم حرف نزدم نقل قول علامه طهرانی ره بود میشناسیش؟ فقط در سایه منطق میشه به نتیجه رسید موضوع شفافه به غیر معصوم نباید امام گفته بشه حالاهر کسی میخواد باشه باشه،دوست داری تکفیرم کن.نظرت درباره ام برام مهم نیست . من ولایت فقیه و رهبری آیت الله خامنه ای مد ظله العالی رو قبول دارم. ولی فقط و فقط . باز هم فقط به دوازده امام شیعه میشه امام گفت. اسم منطق رو سفسطه نذار


تبادل لینک کنیم؟
ساعت9:26---9 بهمن 1391
پاسخ:گلی عزیزم تبادل کن خوب

آتوسا
ساعت16:43---4 بهمن 1391
سلام عزیزم وب خوبی داری ... اگه وقت داشتی به منم سر بزن ... اگه دوست داشتی باهم تبادل لینک کنیم...فعلاbye
پاسخ: براوو آتوسا ( البته معلوم نیست پسری یا دخمــــر و اگه خانمی احتمال داره که آتوسا اسم مستعارت باشه . تقصیر من نیست تو اینترنت مشخصات قابل اعتماد نیست.


سجاد علوی
ساعت12:26---4 بهمن 1391
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم. بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین. انّه خیر ناصر و معین.

بسیار وبلاگ پر بار و جالبی دارین. به یقین اگر تمرکزتان را روی نوشتن بگذارید قدرت قلمتان شما را به عنوان یکی از بهترین نویسنده ها بدل کند.

واقعا در این دنیای پر از زور و زر و ره از عالم صورت به عالم معنی نبرده که آدمی دریغش می آید از تربیت ستوران و آینه داری در محلت کوران بودن بودن امثال شما باعث می شود که با دلگرمی بیشتری در این جامعه زندگی کنیم.
پاسخ: شما لطف دارید شرمنده میکنید.


......
ساعت12:23---4 بهمن 1391
ممنون ازاینکه به وبلاگم سرزدی شماهم وبلاگ زیبایی دارید
پاسخ: کاش اسم و رسمی از خودتان میگذاشتید، ولو مستعار.




:: موضوعات مرتبط: 313 دلاور نستوه، دانلود مذهبی و کتاب و نرم افزار، اتوکد و 3 بعدی و دانلود، طنز، دعا و زیارات، تجاری، مطالب و مباحث دینی و مذهبی، دل نوشته و خودمانی، شعر و ادبیات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مذهبی, اسلام, امام زمان عج, ائمه اطهار, جاوا, کتاب موبایل, مسلمان, دانلود فایل اتوکد, مسلمانان, توبه, لینکهای مذهبی, لینک های مذهبی, انتظار, شعر, ادبیات, طنز,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : چهار شنبه 16 بهمن 1398
زمان : 1:33


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.